Email marketing για επιχειρήσεις

Δημιουργούμε προσαρμοσμένες καμπάνιες email marketing ανάλογα με το κοινό σας για καλύτερη διαφήμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.

email marketing
Βρίσκεσαι εδώ: CMD Digital Agency > Email marketing για επιχειρήσεις

Αν και αρκετός κόσμος θεωρεί ότι το email marketing για επιχειρήσεις έχει χάσει την δύναμη που είχε κάποτε, τα αποτελέσματα δείχνουν ακριβώς το αντίθετο. Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αποτελούσε, αποτελεί και θα συνεχίσει να αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα εργαλεία για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών στο διαδίκτυο.

Μάλιστα, με την ραγδαία αύξηση των χρηστών του διαδικτύου που χρησιμοποιούν smartphones, το κοινό στόχευσης είναι πολύ μεγαλύτερο στη σημερινή εποχή. Ειδικότερα, κάθε κάτοχος ενός κινητού τηλεφώνου, είναι συνδεμένος στην συσκευή του με την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Κάτι τέτοιο φυσικά σημαίνει ότι κάθε φορά που λαμβάνει ένα email, εμφανίζεται άμεσα ως ειδοποίηση στην συσκευή του. Αυτομάτως αυτό αυξάνει το Open Rate, το ποσοστό δηλαδή των παραληπτών που θα ανοίξει το email που τους αποστείλατε.

Μια επιχείρηση λοιπόν, προκειμένου να αυξήσει την φήμη της στο διαδίκτυο, να προσελκύσει νέους ή υφιστάμενους πελάτες και φυσικά να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της, δεν θα πρέπει να παραλείψει ένα τόσο δυνατό εργαλείο όπως είναι το email marketing.

email marketing για επιχειρήσεις

Email marketing – CMD Digital Agency

Τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το email marketing, όπως θα αναλύσουμε και παρακάτω, είναι ιδιαίτερα σημαντικά για κάθε επιχείρηση. Προκειμένου όμως να αξιοποιηθούν τα πλεονεκτήματα αυτά στον μέγιστο, ο σχεδιασμός του θα πρέπει να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή.

Η CMD Digital Agency, αναλαμβάνει με απόλυτη επιτυχία κάθε καμπάνια διαδικτυακού μάρκετινγκ. Αναθέτοντας στο έμπειρο προσωπικό μας το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της επιχείρησή σας, εξασφαλίζεται άμεσα και εγγυημένα αποτελέσματα.

Η πολυετή μας εμπειρία, μας επιτρέπει να σχεδιάσουμε επιτυχημένες καμπάνιες email marketing για επιχειρήσεις, χρησιμοποιώντας όλες τις σύγχρονες τεχνικές και στρατηγικές. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας το πλέον ενδεδειγμένο και ελκυστικό περιεχόμενο, καταφέρνουμε όχι μόνο να αυξήσουμε την αλληλεπίδραση των παραληπτών με την επωνυμία σας αλλά ταυτόχρονα να προωθήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο νέες προσφορές σε προϊόντα ή υπηρεσίες.

Μερικοί από τους βασικότερους λόγους για να μας επιλέξετε είναι:

  • Προσέλκυση νέων πελατών, προκειμένου να προβούν σε μία αγορά.
  • Αύξηση της τιμής καλαθιού του πελάτη, αγοράζοντας περισσότερα προϊόντα από ότι είχε σκοπό.
  • Προσέλκυση υφιστάμενων πελατών, που ήδη έχουν προβεί σε κάποια αγορά από εσάς.
  • Προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων και υπηρεσιών.
  • Αναφορές απόδοσης με αναλυτικές λεπτομέρειες σχετικά με το Open Rate, το CTR και το Conversion Rate.

Πως κάνω email marketing;

Η διαδικασία υλοποίησης μιας καμπάνιας email marketing περιλαμβάνει κυρίως τρία βήματα. Προκειμένου να εξασφαλιστεί το μέγιστο ποσοστό επιτυχίας, τα βήματα αυτά θα πρέπει να ακολουθηθούν με ιδιαίτερη προσοχή. Όσο απλό και αν μπορεί να φαίνεται, το email marketing για επιχειρήσεις, απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, όχι μόνο για να καταφέρουμε να προσελκύσουμε με επιτυχία το κοινό μας, αλλά για να μην καταλήξουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα στείλουμε στον κάδο ανακύκλωσης ή ακόμη και τα ανεπιθύμητα emails (spam).

Συνοπτικά, για να υλοποιήσετε μια καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να συλλέξετε τα email των ενδιαφερομένων, να εγγραφείτε σε κάποια πλατφόρμα μαζικής αποστολής και φυσικά να σχεδιάσετε το περιεχόμενο που θα περιλαμβάνουν τα μηνύματά σας.

email marketing cmd digital agency

1. Δημιουργία λίστας παραληπτών

Η δημιουργία λίστα παραληπτών αποτελεί το πρώτο και σημαντικότερο βήμα στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Όπως είναι λογικό, πριν στείλετε ένα email, θα πρέπει να ξέρετε και σε ποιον θα το στείλετε. Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε, είναι ότι η αποστολή των μηνυμάτων θα πρέπει να γίνεται μόνο σε άτομα που έχουν δώσει την άδεια για τον σκοπό αυτό. Άτομα δηλαδή που έχουν κάνει Opt-in στην λήψη ενημερωτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Η αποστολή email σε άτομα που δεν έχουν δώσει σχετική έγκριση ή σε έτοιμες λίστες που μπορεί να σας πουλήσουν κάποιοι επιτήδειοι, θα έχει ως αποτέλεσμα τον χαρακτηρισμό τους ως Spam, ενώ δεν αποκλείεται να βρεθείτε και αντιμέτωποι με νομικές κυρώσεις.

Κατά συνέπεια, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια λίστα από άτομα που ενδιαφέρονται να λάβουν τα email σας και σας έχουν δώσει την σχετική έγκριση. Πως θα το επιτύχετε αυτό; Μα φυσικά δίνοντάς τους κάποιο αντάλλαγμα. Αρκετοί χρήστες του διαδικτύου, είναι πρόθυμοι να εγγραφούν σε ένα newsletter προκειμένου να λάβουν κάποια έκπτωση ή γενικά κάτι δωρεάν.

Μια έξυπνη στρατηγική είναι να προσφέρετε κάποιο εκπτωτικό κουπόνι ή δωρεάν έξοδα αποστολής στην πρώτη παραγγελία, με αντάλλαγμα την συγκατάθεσή τους στην λήψη ενημερωτικών email από την επιχείρησή σας.

Μια επίσης αποτελεσματική μέθοδος είναι και η παροχή δωρεάν προϊόντων ή υπηρεσιών. Για παράδειγμα μπορείτε να προσφέρετε στους χρήστες που θα εγγραφούν στο newsletter σας, κάποιο δωρεάν e-book με χρήσιμες συμβουλές.

2. Πλατφόρμες για email marketing

Υπάρχουν αρκετές πλατφόρμες για email marketing, οι οποίες παρέχουν χρήσιμα εργαλεία για την αποστολή μαζικών email, την δημιουργία φόρμας εγγραφής για την ιστοσελίδα σας, την αποστολή αυτοματοποιημένων μηνυμάτων καθώς και την παροχή αναλυτικών στατιστικών για το πόσοι παραλήπτες άνοιξαν το email, πόσοι έκαναν κλικ σε κάποιο σύνδεσμο κλπ.

Η σωστή αξιοποίηση μιας πλατφόρμας email marketing, θα σας βοηθήσει όχι μόνο στο διαδικαστικό κομμάτι, αφού θα αυτοματοποιήσει αρκετές διαδικασίες, αλλά θα συμβάλει ταυτόχρονα και στην βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων που θα επιφέρει η καμπάνια σας.

Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν αρκετές τέτοιες πλατφόρμες διαθέσιμες. Εάν λοιπόν θέλετε να αξιοποιήσετε σωστά το email marketing, θα πρέπει να εγγραφείτε οπωσδήποτε σε κάποια από αυτές. Μερικές από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες για email marketing είναι:

  • Mailchimp
  • ActiveCampaign
  • Moosend
  • Constant Content
  • Benchmark
  • Get Response
  • iContact
  • Aweber

Στην ανωτέρω λίστα θα βρείτε σίγουρα την πλατφόρμα που θα εξυπηρετήσει καλύτερα τις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης. Η δημοφιλέστερη επιλογή μεταξύ των χρηστών, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το Mailchimp. Μια ιδιαίτερα δημοφιλής πλατφόρμα για email marketing που εκατομμύρια χρήστες την επιλέγουν. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα που παρέχει η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι η τεράστια ευελιξία τόσο για πιο αρχάριους όσο και για επαγγελματίες.

Επιπρόσθετα, στο Mailchimp θα βρείτε μια τεράστια ποικιλία σε έτοιμα templates και layouts, δυνατότητα για custom προσαρμογή, εύκολη διασύνδεση με ιστοσελίδες WordPress και φυσικά δωρεάν συνδρομή για μέχρι 2.000 subscribers και 12.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον μήνα.

3. Δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου καμπάνιας email

Η δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου καμπάνιας email αποτελεί και το τελευταίο βήμα για την επιτυχία. Το περιεχόμενο που θα περιέχουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα πρέπει να είναι τέτοια, ώστε να παροτρύνουν τον παραλήπτη να προβεί σε κάποια ενέργεια (κλικ σε έναν σύνδεσμο, αγορά ενός προϊόντος κλπ). Κάτι τέτοιο φυσικά δεν είναι εύκολο, αφού αρκετοί χρήστες του διαδικτύου είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί και δύσκολο στο να πειστούν.

Το πρώτο που θα πρέπει να προσέξετε είναι το θέμα του email. Η θεματολογία είναι ιδιαίτερα σημαντική σε μια καμπάνια email marketing, αφού εκεί θα βασιστεί ολόκληρη η προωθητική ενέργεια. Το θέμα μπορεί να είναι η κυκλοφορία ενός νέου προϊόντος, κάποια έκπτωση για περιορισμένο χρονικό διάστημα κλπ. Πάνω στην θεματολογία, θα βασιστεί φυσικά και ο τίτλος του μηνύματός σας, ο οποίος θα πρέπει όχι μόνο να δίνει μια εικόνα για το τι περιλαμβάνει το email, αλλά ταυτόχρονα να το καταστήσει και ελκυστικό προς τον παραλήπτη.

Στη συνέχεια ακολουθεί το σώμα του κειμένου. Μέσα στο email σας, θα πρέπει μέσα σε μόλις λίγες λέξεις, να περάσετε το επιθυμητό μήνυμα και να παροτρύνετε τον αναγνώστη να προβεί στην στοχευμένη ενέργεια. Κάτι τέτοιο φυσικά απαιτεί ένα ευανάγνωστο design, το ποίο να αντιπροσωπεύει  την επωνυμία σας και φυσικά να περνάει το μήνυμά σας με τρόπο κατανοητό και κυρίως με ειλικρίνεια.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη στην αποστολή ενημερωτικών email, είναι ο σχεδιασμός τους με μοναδικό σκοπό το Open rate. Μάλιστα δεν είναι λίγες οι φορές, που για τον σκοπό αυτό, ο τίτλος του μηνύματος είναι παραπλανητικός, προκειμένου ο χρήστης να «ανοίξει» το email. Κάτι τέτοιο αποτελεί μια εσφαλμένη στρατηγική email marketing για επιχειρήσεις, αφού δεν θα επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Στόχος θα πρέπει πάντοτε να είναι η παρότρυνση των παραληπτών να προβούν στην τελική ενέργεια και όχι να διαβάσουν απλά το email.

Τι καθιστά επιτυχημένη την καμπάνια μου;

Πριν αναλύσουμε τους παράγοντες που καθιστούν επιτυχημένη μια καμπάνια email marketing, θα πρέπει φυσικά να δούμε τι ακριβώς θεωρείτε ως επιτυχία. Ως επιτυχημένη καμπάνια ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ορίζεται η προωθητική ενέργεια που καταφέρνει να επιφέρει τα μέγιστα ποσοστά CTR, CPA, και Conversion Rate, με το ελάχιστο δυνατό κόστος.

Αυτό σημαίνει ότι για να θεωρηθεί επιτυχημένη η καμπάνια σας, θα πρέπει ένα αρκετά υψηλό ποσοστό των παραληπτών να διαβάσουν το μήνυμά σας και να προβούν στην αγορά όσο το δυνατών περισσότερων προϊόντων.

Φυσικά δεν υπάρχει μια εγγυημένη συνταγή που θα εξασφαλίσει την επιτυχία κάθε καμπάνιας email marketing. Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική και κάθε λίστα παραληπτών ανταποκρίνεται με διαφορετικό τρόπο. Προκειμένου να διαπιστωθεί ποιες στρατηγικές αποδίδουν καλύτερα βάση των δικών σας δεδομένων, θα πρέπει να πραγματοποιηθούν αρκετές δοκιμές και εν συνεχεία να γίνει λεπτομερής ανάλυση των αποτελεσμάτων.

Αφού προβείτε σε διάφορες δοκιμές αποστολής μαζικών email, θα πρέπει να μελετήσετε τα ποσοστά που επέφερε η κάθε μία από αυτές. Ποια μηνύματα διαβάστηκαν περισσότερο από την λίστα παραληπτών σας;  Τι ποσοστό τελικά προέβη σε κάποια ενέργεια και πόσοι χρήστες διέγραψαν το email σας; Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα αποτελούν έναν μόνο μέρος της συνολικής ανάλυσης των αναφορών στην οποία θα πρέπει να προβείτε.

Ωστόσο αξιοποιώντας με τον κατάλληλο τρόπο τα ανωτέρω δεδομένα, θα καταφέρετε να εξάγετε ασφαλή συμπεράσματα για τους παράγοντες που οδηγούν στην επιτυχία της καμπάνια σας. Αφού καταλήξετε στα συμπεράσματα αυτά, θα καταφέρετε να εξασφαλίσετε την επιτυχία και των μελλοντικών σας στρατηγικών email marketing.

Email marketing κόστος

Το κόστος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας προωθητικής καμπάνιας email marketing για επιχειρήσεις, δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε έναν σταθερό τιμοκατάλογο. Η τελική τιμή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, με κυριότερους τις ανάγκες της επιχείρησής σας, τον αριθμό των subscribers που περιλαμβάνει η λίστα σας, των αριθμό των μηνιαίων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θέλετε να αποστείλετε κλπ.

Εάν ενδιαφέρεστε να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας, αξιοποιώντας αποτελεσματικά μια καμπάνια email marketing, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Το έμπειρο προσωπικό μας, θα σας ενημερώσει με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και φυσικά θα σας δώσει την καλύτερη προσφορά.

Το σίγουρο είναι ότι στην CMD Digital Agency θα βρείτε τις πιο αποτελεσματικές καμπάνιες email marketing με το υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας και φυσικά τις πιο προσιτές τιμές της αγοράς.

Έχετε ερωτήσεις σχετικά με το email marketing;

Καλέστε μας ή στείλτε μας ένα email και θα σας απαντήσουμε άμεσα!

Τηλέφωνο: (+30) 210 3001780

E-Μail: info @ cmd.gr

Scroll to Top

Σας καλούμε σε 10 λεπτά!

Συμπληρώστε το τηλέφωνο σας

κατασκευή ιστοσελίδων

Ευχαριστούμε για το μήνυμα σας!

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας