Σχεδιασμός e-shop

Διαβάστε πώς ο δημιουργικός και μοντέρνος σχεδιασμός e-shop με γνώμονα τα αποτελέσματα θα απογειώσει το brand σας στο διαδίκτυο.

Βρίσκεστε εδώ: CMD Digital Agency > Σχεδιασμός e-shop

Προτότυπος σχεδιασμός

Ο Σχεδιασμός e-shop προσεγγιζετε από δημιουργικής και στρατηγικής άποψης. Κάθε στοιχείο, χαρακτηριστικό ιστοσελίδας που δημιουργούμε, δεν πρέπει να είναι μόνο εντυπωσιακό, θα πρέπει επίσης να έχει κάποιο σκοπό.
Δείτε πώς η προσέγγισή μας με γνώμονα τα αποτελέσματα θα απογειώσει το brand σας στο διαδίκτυο!

Σχεδιασμός e-shop

Προτεινόμενες σελίδες

Δώστε στους χρήστες την ευελιξία να αναζητήσουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.
Εάν η γραμμή αναζήτησης προτείνει αποτελέσματα, αυτό θα σας βοηθήσει να πουλήσετε περισσότερα, στέλνοντας επισκεψιμότητα στα συγκεκριμένα προϊόντα ή κατηγορίες.
Επισημαίνουμε προωθητικές ενέργειες και στις εποχιακές διακοπές, οι οποίες μπορούν να ωθήσουν την επισκεψιμότητα σε συγκεκριμένα μέρη της ιστοσελίδας σας.

Σχετικά προϊόντα

Παρουσιάζουμε προϊόντα που σχετίζονται με τις αναζητήσεις των επισκεπτών ή είναι παρόμοια με τη σελίδα του προϊόντος. Η χρήση αυτού του χαρακτηριστικού μπορεί να επηρεάσει τους χρήστες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο e-shop σας. Επιπλέον, με την εφαρμόζουμε χαρακτηριστικά κοινής χρήσης στα social media στις σελίδες προϊόντων σας. Έτσι μπορούμε να ωθούμε τους πελάτες σας να δείχνουν τα προϊόντα σας στους φίλους και τους. Ο τρόπος αυτός είναι πολύ καλός για να προβάλλουμε για πρώτη φορά προϊόντα που σχετίζονται με τα ενδιαφέροντα του κοινού. Παρόλο που οι χρήστες μπορούν να το κάνουν αυτό χειροκίνητα, η προσθήκη κουμπιών κοινοποίησης αυξάνει δραματικά τις πιθανότητες κάποιος να μοιραστεί ένα προϊόν με τα κοινωνικά δίκτυά.

Φιλτράρισμα προϊόντος

Ένα ουσιαστικό εργαλείο για κάθε e-shop είναι να επιτρέπετε στους χρήστες σας να προσαρμόσουν την εμπειρία τους στο e-shop σας, έχοντας τη δυνατότητα να φιλτράρουν τις σελίδες κατηγοριών σας με βάση τις τιμές, τη δημοτικότητα και άλλα. Οι πελάτες δεν απολαμβάνουν την περιήγηση μέσω ατελείωτων σελίδων προϊόντων, οπότε η επιλογή “Προβολή όλων” είναι επίσης μια καλή ιδέα για να διευκολύνετε τα πράγματα. Για να βοηθήσετε τους πελάτες που ενδιαφέρονται για ένα προϊόν σε μια σελίδα κατηγορίας, χρησιμοποιήστε μια λειτουργία γρήγορης προεπισκόπησης για να βοηθήσετε τους πελάτες σας να αποφασίσουν εάν θέλουν το προϊόν χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλικ στην πραγματική σελίδα του προϊόντος.

Λεπτομέρειες προιόντος

Είναι πολύ σημαντικό να παρέχουμε όλες τις πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας. Πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε λεπτομερείς περιγραφές για κάθε προϊόν με έναν καθαρό και συνοπτικό τρόπο.
Εάν ένας πελάτης δεν μπορεί να βρει όλες τις πληροφορίες προϊόντος που αναζητά, ενδέχεται να αισθάνεται πολύ αβέβαια για να ολοκληρώσει την αγορά του. Όταν τα προϊόντα, τα μεγέθη ή τα χρώματα έχουν εξαντληθεί, επιτρέπουμε στους πελάτες να εγγραφούν με το e-mail τους, για να ενημερωθούν για το πότε το προϊόν που αναζητούν θα γίνει διαθέσιμο. Με αυτόν τον τρόπο είναι λιγότερο πιθανό να πάνε σε έναν ανταγωνιστή και δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για την εξυπηρέτηση των αναγκών τους.

Δυναμικό καλάθι αγορών

Όταν ένας επισκέπτης προσθέσει ένα στοιχείο στο καλάθι αγορών του, φροντίζουμε να εμφανίζετε σε ένα μικρό παράθυρο που γεμίζει δυναμικά με τα προϊόντα που προσθέτει ο πελάτης. Με αυτόν τον τρόπο η εμπειρία του χρήστη είναι ομαλή και ο πελάτης είναι βέβαιος ότι τα προϊόντα του έχουν προστεθεί στο καλάθι. Μερικές φορές οι επισκέπτες προσθέτουν προϊόντα στο καλάθι αγορών τους χωρίς να έχουν την πρόθεση να ολοκληρώσουν την αγορά τους.
Αντί να αναγκάζετε τους πελάτες σας να κάνουν την επιλογή μεταξύ της διαγραφής ενός προϊόντος από το καλάθι σας ή την αγορά του, επιτρέψτε σε τους να το αποθηκεύσουν για αργότερα.
Ο σχεδιασμός e-shop από την CMD είναι μια διαδικασία με στρατηγική που πάντα προσαρμόζετε στις ανάγκες του κάθε πελάτη.

Επιλογές αποστολής

Είναι σημαντικό για κάθε επιτυχημένο e-shop να αποφεύγεται η χρήση ενιαίου ή κατ ‘αποκοπήν ποσού για τα έξοδα μεταφορικών. Διαφορετικοί πελάτες θα θέλουν διαφορετικούς τρόπους αποστολής. Ορισμένοι θέλουν τα προϊόντα τους να φτάσουν αμέσως και άλλοι είναι ευχαριστημένοι με την πληρωμή λιγότερων μεταφορικών. Δεδομένου ότι η διαδικασία πληρωμής είναι μια σημαντική επένδυση χρόνου και προσπάθειας, επιτρέψτε στους πελάτες να υπολογίζουν το κόστος αποστολής απευθείας από τα καλάθια αγορών τους προτού ξεκινήσουν τη διαδικασία πληρωμής.

Επιβεβαίωση πληρωμής

Κάνοντας κλικ στο τελικό κουμπί “Παραγγελία” για πολλούς πελάτες μπορεί να είναι μια πολύ αγχωτική στιγμή. Δημιουργούμε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης και ηρεμίας στην σελίδα ολοκλήρωσης της αγοράς. Προσθέτουμε μία υπηρεσία αποστολής ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που επιβεβαιώνει την παραλαβή της πληρωμής τους. Παρέχουμε έτσι στους πελάτες σας πληροφορίες παρακολούθησης της παραγγελίας, μόλις αυτή αποσταλεί, έτσι ώστε να μπορούν να αισθάνονται άνετα μέσα από το τελικό βήμα της συναλλαγής.

Πείτε μας για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα!

Κάθε έργο έχει τους δικούς του στόχους, κοινό και ευκαιρίες. Ο Σχεδιασμός e-shop είναι μια διαδικασία δοκιμασμένη στο χρόνο που ανακαλύπτει και αντιμετωπίζει το απροσδόκητο.

Close Menu