Κάντε τους πελάτες σας να επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας

Κάντε τους πελάτες σας να επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας
Κάντε τους πελάτες σας να επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας

Οι πελάτες και γενικά οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας, μπορεί να σας βρίσκουν από διάφορα κανάλια, όπως οι διαφημίσεις μέσω Google Ads, οι πληρωμένες καμπάνιες στα κοινωνικά δίκτυα και τα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Κάποιοι από αυτούς επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας καθημερινά, ενώ κάποιοι άλλοι έρχονται απλώς για να διαβάσουν κάτι και αποχωρούν.

Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό, να κάνετε τους πελάτες σας να επιστρέψουν την ιστοσελίδα σας, ώστε να αυξήσετε τις συνολικές μετατροπές.

Σαφώς και η οικοδόμηση μιας ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας είναι ιδιαίτερα σημαντική, αλλά εξίσου σημαντικό είναι και να δημιουργήσετε ένα πιστό και αφοσιωμένο κοινό το οποίο επιστρέφει τακτικά στην ιστοσελίδα σας.

Παρακάτω λοιπόν ετοιμάσαμε μερικές έξυπνες στρατηγικές με τις οποίες θα μπορέσετε να αυξήσετε το ποσοστό των επιστρεφόμενων πελατών και κατά συνέπεια να δημιουργήσετε τις βάσεις για μακροπρόθεσμη επιτυχία.

Γιατί να αυξήσετε το ποσοστό των πελατών  που επιστρέφουν;

Η ύπαρξη υψηλού ποσοστού πελατών / επισκεπτών που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας προσφέρει πολλά οφέλη για την επιχείρησή σας.

Πρώτον, υποδεικνύει ότι οι επισκέπτες βρίσκουν αξία στο περιεχόμενο ή τις προσφορές σας.

Δεύτερον, ενισχύει την αφοσίωση στην επωνυμία σας, καθώς οι επισκέπτες που επιστρέφουν είναι πιο πιθανό να μετατραπούν σε πελάτες και οι πελάτες να επιλέξουν εκ νέου τα προϊόντα σας.

Τέλος, ένα υψηλό ποσοστό επαναλαμβανόμενων επισκεπτών μπορεί να βελτιώσει την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης, καθώς θεωρούν τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις ως θετικό μήνυμα ποιότητας και συνάφειας.

Πώς να αποκτήσετε επισκέπτες που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας;

αποκτήστε επισκέπτες που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας
αποκτήστε επισκέπτες που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας

Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να κάνετε τους πελάτες σας να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας.

Οι βασικότεροι από αυτούς είναι:

Συγγραφή άρθρων – τακτική δημοσίευση περιεχομένου

Δημιουργείτε και δημοσιεύετε συνεχώς νέο, ενημερωτικό και χρήσιμο περιεχόμενο, για να προσελκύσετε επισκέπτες και πελάτες στην ιστοσελίδα σας.

Το να επισκεφτεί ένας χρήστης την ιστοσελίδα σας σίγουρα είναι σημαντικό, ωστόσο ο βασικός σκοπός είναι να ξαναέρθει.

Θεωρούμε ότι η δημιουργία blog αποτελεί ένα από τα βασικότερα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσει κάθε επιχείρηση που θέλει να εξασφαλίσει πιστούς και αφοσιωμένους πελάτες.

Θα πρέπει λοιπόν να αναπτύξετε μια στρατηγική περιεχομένου που ευθυγραμμίζεται με τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις του κοινού σας.

Ενημερώστε τακτικά το blog της ιστοσελίδα σας, δίνοντας στους επισκέπτες έναν λόγο να επιστρέψουν και να παραμείνουν δεσμευμένοι.

Δείτε την Κατασκευή ενημερωτικού Blog Weekly News

Άλλωστε, η κειμενογραφία μπορείτε να δημιουργήσετε την επιθυμητή βάση αφοσιωμένων πελατών που ενδιαφέρονται πραγματικά για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας.

Μια σειρά λοιπόν από χρήσιμα και ποιοτικά άρθρα, μπορεί να υποκινήσει τους πελάτες σας να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας και να προβούν σε μία ακόμη αγορά.

Ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας

Οι επισκέπτες δεν θέλουν να αντικρίζουν το ίδιο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας, διότι πολύ πιθανόν να το βαρεθούν, σταματώντας έτσι τις επισκέψεις τους.

Είναι αρκετά βασικό να ανανεώνετε τακτικά το περιεχόμενο ώστε να μπορείτε να προσφέρετε κάτι παραπάνω σε έναν επιστρεφόμενο επισκέπτη ή πελάτη.

Η συγγραφή άρθρων που αναφέραμε παραπάνω αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους για να ανανεώσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας ωστόσο δεν είναι ο μόνος.

Οι βασικές σελίδες όπως η Αρχική ή οι παρεχόμενες υπηρεσίες, θα πρέπει ανά τακτά διαστήματα να ανανεώνονται, με επίκαιρο περιεχόμενο, νέα γραφιστικά κλπ.

Ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Newsletter)

Ενημερωτικό δελτίο Newsletter
Ενημερωτικό δελτίο Newsletter

Δημιουργήστε ένα δελεαστικό ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (newsletter) ώστε να μείνετε σε επαφή με το κοινό σας.

Προσφέρετε αποκλειστικό περιεχόμενο, χρήσιμες πληροφορίες και διάφορες συμβουλές, που να σχετίζονται με το αντικείμενο δραστηριότητάς σας.

Δώστε στους συνδρομητές σας έναν λόγο να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας, προσφέροντας έγκαιρη πρόσβαση σε νέα προϊόντα ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο, διάφορες εκπτώσεις και άλλα.

Πραγματικά θα σας εκπλήξει πόσο αποτελεσματικό μπορεί να καταστεί το email marketing στην επιστροφή των πελατών σας στην ιστοσελίδα σας.

Εκμεταλλευτείτε τα social media

Χτίστε μια ισχυρή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) με τη συνεχή κοινοποίηση ελκυστικού περιεχομένου που σχετίζεται με τον κλάδο σας.

Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας να ακολουθήσουν τα κοινωνικά σας προφίλ, ώστε να μπορείτε άμεσα να τους κρατάτε ενήμερους για όλες τις εξελίξεις.

Επιπρόσθετα, είναι ιδιαίτερα σημαντικό να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας.

Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά δίκτυα για να απαντήσετε συχνά ερωτήματα και παροτρύνετε τους ενδιαφερόμενους να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας.

Δεν είναι τυχαίο που η διαχείριση social media αποτελεί μια υπηρεσία στην οποία επενδύει ένα μεγάλο ποσοστό επιχειρήσεων.

Αξιοποιήστε τις ειδοποιήσεις «Push Notifications»

Μπορείτε να αξιοποιήσετε της ειδοποιήσεις Push ώστε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για νέο περιεχόμενο, προωθητικές ενέργειες και αποκλειστικές προσφορές.

Αφού λάβετε την απαιτούμενη συγκατάθεσή τους, μπορείτε να στέλνετε ειδοποιήσεις απευθείας στην επιφάνεια εργασίας ή στο κινητό τους τηλέφωνο, υπενθυμίζοντάς τους να επισκεφθούν ξανά τη ιστοσελίδα σας.

Η συγκεκριμένη πρακτική απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και πρέπει να γίνει κατόπιν ενός λεπτομερούς σχεδιασμού, καθόσον αρκετοί χρήστες του διαδικτύου ενοχλούνται από τέτοιου είδους ειδοποιήσεις.

Εξατομικεύστε τις ειδοποιήσεις με βάση τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των χρηστών για να αυξήσετε τα ποσοστά κλικ.

Επαναχρησιμοποιήστε το υπάρχον περιεχόμενο

Εάν δεν υπάρχει δυνατότητα για δημιουργία νέου περιεχομένου, μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αξιοποιήσετε το ήδη υπάρχον.

Κάποιες αναρτήσεις, όπως είναι λογικό, αποδίδουν καλύτερα από άλλες.

Χρησιμοποιήστε το περιεχόμενό τους ξανά, μετατρέποντάς το σε ένα βίντεο ή ένα infographic και κοινοποιήστε το στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα ή κανάλια προώθησης που χρησιμοποιείτε.

Επιβραβεύστε τους πελάτες σας

Η επιβράβευση των πιστών πελατών όχι μόνο αυξάνει την ικανοποίησή τους, αλλά ενθαρρύνει και τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.

Ξεκινήστε ένα πρόγραμμα ανταμοιβής των πελατών σας, το οποίο προσφέρει αποκλειστικές εκπτώσεις, ανταμοιβές ή έγκαιρη πρόσβαση σε νέα προϊόντα.

Παρέχετε κίνητρα στους πελάτες για να ασχοληθούν με την επωνυμία σας, όπως ένα σύστημα πόντων ή μπόνους παραπομπής νέων επισκεπτών.

Αυτό δημιουργεί μια αίσθηση εκτίμησης και ενθαρρύνει τους πελάτες να επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας για να εξαργυρώσουν τις ανταμοιβές τους και να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα προνόμια τους.

Μερικές ακόμη έξυπνες στρατηγικές ανταμοιβής είναι μέσω διαφόρων εκδηλώσεων, βραβείων και δώρων.

Οι πελάτες σας θα υποστηρίξουν την επιχείρησή σας και θα προωθήσουν την ιστοσελίδα σας σε ένα νέο δίκτυο πιθανών πελατών.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διάφορες δημοσκοπήσεις και κουίζ για να βρείτε έναν τρόπο στο πώς μπορεί να βελτιωθεί η επιχείρησή σας.

Θα μπορούσατε να συγκεντρώσετε σχόλια από αξιολογήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, δημιουργώντας μια βάση με τα ενδιαφέροντα του κοινού σας.

Διαφημίσεις επαναστόχευσης

Οι διαφημίσεις επαναστόχευσης αποτελούν μια ιδιαίτερη κατηγορία διαφημίσεων, οι οποίες στοχεύον σε άτομα που έχουν ήδη δείξει ενδιαφέρον για την ιστοσελίδα σας.

Με την προβολή προσαρμοσμένων διαφημιστικών καμπανιών σε διάφορες πλατφόρμες, μπορείτε να υπενθυμίσετε στους ενδιαφερόμενους την προηγούμενη αλληλεπίδραση με την ιστοσελίδα σας (ένα προϊόν που αγοράσανε, ένα άρθρο που διαβάσανε κλπ) και να τους δελεάσετε να επισκεφθούν ξανά την ιστοσελίδα σας.

Χρησιμοποιήστε συναρπαστικές εικόνες, πειστικά μηνύματα και δελεαστικές προσφορές για να κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους και να οδηγήσετε σε ένα κλικ με το οποίο θα επιστρέψει στην ιστοσελίδα σας.

Πόσο σημαντικοί είναι οι πελάτες που επιστρέφουν;

Η αύξηση του ποσοστού των επισκεπτών που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας αποτελεί βασικό παράγοντα σε μια επιτυχημένη διαδικτυακή παρουσία και είναι ένας τρόπος αύξησης της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας.

Εφαρμόζοντας τις διάφορες στρατηγικές που αναλύσαμε παραπάνω, μπορείτε να δεσμεύσετε αποτελεσματικά το κοινό σας και να καλλιεργήσετε την αφοσίωσή του.

Στην CMD Digital Agency διαθέτουμε όλες τις απαραίτητες γνώσεις και την εμπειρία ώστε να σας βοηθήσουμε να ανεβάσετε τις πωλήσεις της ιστοσελίδας σας και να προσφέρετε την καλύτερη εμπειρία του χρήστη.

Παρέχοντας πολύτιμο, σχετικό και εξατομικευμένο περιεχόμενο για το κοινό σας, είμαστε σε θέση να αυξήσουμε τα ποσοστά των πελατών που επιστρέφουν στην ιστοσελίδα σας. Υποστηρίζουμε και συντηρούμε τις ιστοσελίδες των πελατών μας για καλύτερη αποτελεσματικότητα.

Άλλωστε, ένα πελάτης που έχει επιλέξει τα προϊόντα ή της υπηρεσίες σας στο παρελθόν, είναι πολύ ευκολότερο να το ξανά κάνει.

Ζητήστε να σας καλέσουμε

Θέλεις μοναδικό αποτέλεσμα σε ανταγωνιστική τιμή; Πάρε προσφορά!

Η έμπειρη ομάδα μας πάντα δίπλα σου, κάλεσε μας.

Τηλέφωνο: (+30) 210 3001780

E-Μail: info@cmd.gr

Scroll to Top

Σας καλούμε σε 10 λεπτά!

Συμπληρώστε το τηλέφωνο σας

κατασκευή ιστοσελίδων

Ευχαριστούμε για το μήνυμα σας!

Σύντομα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας