Κατασκευή e-shop

Η κατασκευή e-shop είναι μία από τις κορυφαίες μας υπηρεσίες. Παρέχουμε λύσεις που ταιριάζουν στην επιχείρηση σας

Βρίσκεστε εδώ: CMD Digital Agency > Κατασκευή e-shop

Κατασκευή e-shop CMD Digital Agency

Κάθε κατασκευή e-shop έχει τους δικούς της στόχους, κοινό και ευκαιρίες. Η προσέγγισή μας στα μεγάλα eShop ξεκινά με μια διαδικασία δοκιμασμένη στο χρόνο που ανακαλύπτει και αντιμετωπίζει το απροσδόκητο.

Κατασκευή e-shop

eCommerce Web development

Ορίζουμε σαφείς στόχους σε κάθε κατασκευή e-shop. Κάθε σελίδα του e-shop σας πρέπει να έχει καθορισμένο σκοπό.
Για παράδειγμα, η αρχική σας σελίδα θα πρέπει να προσελκύσει τους χρήστες να κάνουν κλικ στις κατηγορίες σας, ή ακόμα καλύτερα, κατευθείαν σε μια σελίδα προϊόντος. Από εκεί, η σελίδα του προϊόντος σας πρέπει να απαντά σε τυχόν αμφιβολίες που ενδέχεται να έχουν οι χρήστες και να τους πείσει να πραγματοποιήσουν μια αγορά. Η σελίδα του καλαθιού αγορών σας θα πρέπει να απλουστεύσει τη διαδικασία πληρωμής. Όπως και να έχει μια λειτουργία όπως e-mail που να επιβεβαιώνει στους αγοραστές ότι η συναλλαγή ήταν επιτυχής. Λαμβάνουμε υπόψη αυτά, κατά τον προγραμματισμό των διαφόρων τύπων σελίδων κατά την διάρκεια της κατασκευής του e-shop.

Σχεδιασμός e-shop

Προβολή στοιχείων επικοινωνίας

Επιλέγουμε προσεκτικά τα σημεία ώστε να είναι πολύ απλό και λειτουργικό για τους πελάτες να επικοινωνούν μαζί σας. Προσέχουμε έτσι ώστε να είναι εύκολο για αυτούς να έρχονται σε άμεση επαφή μαζί σας. Με την τοποθέτηση σε εμφανή σημεία των στοιχείων επικοινωνίας σας, επιτυγχάνουμε την αύξηση των πιθανοτήτων για νέες πωλήσεις. Εκτός της διεύθυνσης και του αριθμού επικοινωνίας, συστήνουμε πεδία με συχνές ερωτήσεις, κριτικές προϊόντων ή σχόλια που μπορούν να διαβάσουν οι χρήστες. Αυτό επιτυγχάνετε από την προσωπική εμπειρία πελατών που αναφέρουν το πόσο ικανοποιημένοι έμειναν με την χρήση των προϊόντων που αγόρασαν από εσάς.

Εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα

Προτείνουμε τρόπους επαναφοράς των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας. Οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν online αγορές επισκέπτοντας έναν αριθμό διαφορετικών ιστοσελίδων κατά την αναζήτηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Στην ιδανική περίπτωση, όσο περισσότερες φορές ένας χρήστης επισκέπτεται το e-shop σας, τόσο πιο πιθανό είναι να κάνει μια αγορά.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσουμε τους χρήστες, με αποτέλεσμα να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας είναι με έγκαιρα e-mail. Τα e-mail αυτά τα στέλνουμε για την αναγγελία άφιξης νέων προϊόντων ή εποχιακές εκπτώσεις. Εάν ένα δημοφιλές προϊόν είναι εκτός αποθέματος, μπορούμε ρυθμίσουμε μία ειδοποίηση μέσω e-mail και να ειδοποιήσουμε τους εγγεγραμμένους χρήστες, όταν έχετε αυτό το προϊόν πίσω στο απόθεμα.

Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο εξυπηρετείτε τις ανάγκες τους, αλλά δείχνετε τους ότι ενδιαφέρεστε για την εμπειρία τους πέρα ​​από την πώλησή. Επιπλέον, έχετε επίσης τα στοιχεία επικοινωνίας τους για μελλοντικές καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, εφόσον έχουν συμφωνήσει με αυτό.

Παραγγελία με λίγα κλικ

Δημιουργούμε μια διαδικασία πληρωμής που καθιστά εύκολο για τους επισκέπτες σας να αγοράσουν τα προϊόντα σας. Έχει αποδειχθεί ότι όσο πιο μεγάλη και πιο περίπλοκη γίνεται μια ηλεκτρονική αγορά, τόσο πιο πιθανό είναι ότι ένας πελάτης που ήταν πρόθυμος να πραγματοποιήσει αγορά να βγεί απλά από τον e-shop σας. Παράλληλα με τη δημιουργία μιας απλουστευμένης διαδικασίας πληρωμών, στοχεύουμε για να γνωστοποιήσουμε στους πελάτες σας ξεκάθαρα τα επιπλέον κόστη. Παράδειγμα η αντικαταβολή και τα πρόσθετα κόστη μεταφορικών, τα οποία που θα μπορούσαν να εμποδίσουν μια πιθανή πώληση. Τέλος, φροντίζουμε για την ασφάλεια των συναλλαγών με πιστοποιητικά SSL και σήματα συνεργαζόμενων τραπεζικών μέσων. Διασφαλίζουμε ότι η διαδικασία πληρωμής σας έχει επαληθευτεί και είναι ασφαλής για να διευκολύνει τους φόβους που ενδεχομένως θα μπορούσαν να έχουν οι δυνητικοί πελάτες όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές.

Ταχύτητα Ιστοσελίδας

Ένας ιστότοπος είναι ένα χρήσιμο εργαλείο ηλεκτρονικών πωλήσεων, εάν λειτουργεί σωστά. Βεβαιώνουμε σε κάθε κατασκευή e-shop, πως το πακέτο φιλοξενίας ιστοσελίδων είναι αξιόπιστο και ότι έχει τη δυνατότητα να χειριστεί τυχόν μελλοντικές ανάγκες του e-shop σας. Το πακέτο φιλοξενίας σας πρέπει να προσαρμόζεται από τους τεχνικούς προγραμματιστές, καθώς η επιχείρησή σας και οι παραγγελίες σας μεγαλώνουν. Εάν το πακέτο σας καθυστερεί την περιήγηση, είναι πολύ πιθανόν να μειώθούν οι πωλήσεις σας.

Το αποτέλεσμα σε ένα ανεπαρκές πακέτο φιλοξενίας, που δεν είναι κατάλληλο για να χειριστεί τον όγκο των επισκέψεων και των παραγγελιών που έρχονται, θα επηρεάσει αρνητικά τη φήμη σας και θα οδηγήσει σε μείωση των πωλήσεων.

Κατασκευή eshop που αποδίδουν

Ο σχεδιασμός e-shop πρέπει να είναι απλός και λειτουργικός. Δίνουμε στους χρήστες μια σαφή ιδέα για το πού βρίσκονται μέσα από την δομή του e-shop σας. Δίνουμε βάση σε σημαντικές λειτουργίες όπως πλοήγηση με προβολή του χάρτη του e-shop και σαφώς μέσω των μενού. Επίσης, βεβαιώνουμε το καλάθι αγορών αποτελεί στατικό στοιχείο στο e-shop σας, έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ακριβώς τι έχουν στο καλάθι τους και πόσο κοστίζει.

Δημιουργούμε ένα ήρεμο περιβάλλον, αποφεύγοντας πάρα πολλές πληροφορίες συγκεντρωμένες σε μια μικρή περιοχή. Σε μια σελίδα προϊόντος για παράδειγμα, η εικόνα του προϊόντος, ο τίτλος, η περιγραφή, η διαθεσιμότητα, η τιμή και τα παρόμοια προϊόντα είναι τα βασικά στοιχεία που χρειάζεστε. Η προσθήκη περισσότερων πληροφοριών θα αποσπάσει την προσοχή από τους χρήστες.

Γιατί να μας επιλέξετε

  • Κατασκευή eshop με wordpress (woocommerce)
  • Κατασκευή eshop με opencart
  • Οικονομικά eshop
  • Custom Design
  • Responsive Web Design
  • Χαμηλό κόστος
  • Κατασκευή eshop B2B
  • Περιβάλλον διαχείρησης CMS
  • Κατασκευή eshop απο επαγγελματίες
  • Απεριόριστα προϊόντα
  • Συνεργασία με όλες τις τράπεζες
  • Άμεση τεχνική υποστήριξη
  • Σύνδεση με κοινωνικά δίκτυα
  • Σύνδεση με skroutz
  • Search Engine Friendly

Δημιουργία αναγνώρισιμης ταυτότητας

Μεσω των χρωμάτων και των διατάξεων, δημιουργούμε μία ενιαία παρουσίαση της ταυτότητας σας. Φροντίζουμε να μην δημιουργούμε σύγχυση στους επισκέπτες σας για το ποιά είναι η εταιρεία πίσω από το εμπορικό σήμα. Για παράδειγμα, εάν χρησιμοποιήσουμε μια διαφοροποιημένη χρωματική διάταξη για το ίδιο κουμπί (παράδειγμα, κουμπί αγορών), μπορεί να προκαλέσουμε τη μείωση των πωλήσεων λόγω απλής αβεβαιότητας που αντιμετωπίζουν οι πελάτες με την ασυνέπεια του σχεδίου. Γνωρίζουμε από πού να ξεκινήσουμε, έχοντας εμπειρία με επιτυχημένα e-shop του παρελθόντος.

Σε πολλές περιπτώσεις επανασχεδιάζουμε τμήματα των e-shop, έτσι ώστε να ερευνήσουμε τα στοιχεία τα οποία παράγουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Ορισμένες τεχνικές είναι επαναλαμβανόμενες σε όλα τα e-shop, αλλά είναι σημαντικό πως πρέπει να συνδυαστούν με μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως τα εικονογραφικά και τα πρότυπα σχεδίασης της επιχείρησής σας.

Call to actions

Σαφής υποδείξεις για τα βήματα, που πρέπει να εκτελέσει ο πελάτης. Κάθε σελίδα όπου απαιτείται μια συγκεκριμένη ενέργεια από έναν χρήστη θα πρέπει να έχει σαφή υπόδειξη την ενέργεια αυτή. Η σελίδα αυτή υποδεικνύει στο χρήστη να κάνει το επόμενο βήμα προς την επίτευξη ενός στόχου, για παράδειγμα συμπλήρωση στοιχείων παραγγελίας. Μια συχνή υπόδειξη μπορεί να είναι “Προσθήκη στο καλάθι”, “Έλεγχος” ή, το σημαντικότερο, “Υποβολή πληρωμής”.

Είναι σημαντικό να μην έχουμε πάνω από μία κύρια υπόδειξη για δράση ανά σελίδα. Οι δευτερεύουσες υποδείξεις για κλικ είναι καλό διαχωρίζονται εμφανώς, έτσι ώστε να αποφύγουμε την σύγχυση με αποτέλεσμα την μη επίτευξη του στόχου. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι πρόθυμοι να κατεβάσουν το demo του λογισμικού σας, αλλά δεν είναι έτοιμοι να αγοράσουν το λογισμικό σας.

Αντί να χάσετε τους επισκέπτες, κρατήστε τους στον ιστότοπό σας για μερικά ακόμα λεπτά, προσφέροντάς τους δευτερεύουσες επιλογές.

Πείτε μας για το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα!

Κάθε έργο έχει τους δικούς του στόχους, κοινό και ευκαιρίες. Ο Σχεδιασμός e-shop είναι μια διαδικασία δοκιμασμένη στο χρόνο που ανακαλύπτει και αντιμετωπίζει το απροσδόκητο.

Close Menu