Λάθη που πρεπει να αποφευχθούν στην κατασκευή ενός eshop

Λάθη που πρεπει να αποφευχθούν στην κατασκευή ενός eshopΛάθη που πρεπει να αποφευχθούν στην κατασκευή ενός eshop: Όλοι οι επιχειρηματίες τρέχουν τις επιχειρήσεις τους με στόχο το μέγιστο κέρδος που συνοδεύεται από την επιθυμία για ικανοποίηση των πελατών τους. Μερικές φορές, και τα δύο είναι δύσκολο να επιτευχθούν. Ένα καλά σχεδιασμένο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να αποφέρει την μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI) και ικανοποίηση των πελατών. Από την άλλη ένας κακώς σχεδιασμένο και κακοστημένο eshop μπορεί να φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα.
Το κύριο συστατικό της επιτυχίας πίσω από την επιτυχημένη κατασκευή e-shop, είναι η φιλική προς τον πελάτη ιστοσελίδα.

Παρακάτω περιγράφονται λάθη που γίνονται συχνά σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου και θα πρέπει να αποφύγετε στην κατασκευή του δικού σας.

Γραφιστικά

Το μη ελκυστικό σχέδιο μίας ιστοσελίδας μειώνει το ποσοστό των επισκεπτών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Το eshop πρέπει να λάβει περισσότερους επισκέπτες και το ενδιαφέρον τους για αυτό πρέπει να τους τραβήξει κάτι αισθητικά. ¨ετσι αποκτούν περισσότερο ενδιαφέρον για να αγοράζουν από το eshop σας.

Γραμματοσειρές

Οι επισκέπτες δυσκολεύονται να διαβάσουν το περιεχόμενο με μικρές γραμματοσειρές. Στα κινητά, αυτό το περιεχόμενο δυσχεραίνει τους πελάτες ακόμα περισσότερο να διαβάσουν τις πληροφορίες που έχετε αναρτήσει. Οι χρήστες Η/Υ το βρίσκουν επίσης δύσκολο καθώς πρέπει να επικεντρωθούν περισσότερο για να διαβάσουν το περιεχόμενο. Το αποτέλεσμα, είναι να κλείσουν την σελίδα.

Φίλτρα περιεχομένου

Πρέπει να υπάρχουν φίλτρα περιεχομένου σε ένα eshop, καθώς επιτρέπει στους αγοραστές να αναζητούν το προϊόν της επιλογής τους φιλτράροντας το προϊόν ανάλογα με το εύρος τιμών, τη μάρκα κλπ, της επιλογής και του ενδιαφέροντός τους . Η επιλογή ενός προϊόντος από εκατοντάδες άλλα είναι δύσκολο, αλλά το φιλτραρισμένο σύστημα περιεχομένου διευκολύνει το χρήστη

Υποχρεωτική εγγραφή

Σε ορισμένα eshop, οι χρήστες πρέπει να εγγραφούν υποχρεωτικά για να αγοράσουν προϊόντα. Αυτό το χαρακτηριστικό ενοχλεί τους χρήστες. Προκειμένου το eshop να γίνει πιο ελκυστικό και φιλικό πρέπει να αποφύγουμε αυτή τη λειτουργία και η εγγραφή να γίνετε προαιρετικά

Πληροφορίες

Η μη διαθεσιμότητα του αριθμού επικοινωνίας, είναι αρνητικός παράγοντας για μία ιστοσελίδα. Οι πελάτες συχνά θέλουν διαφάνεια στις πληροφορίες σχετικά με το ηλεκτρονικό κατάστημα καθώς οι ίδιοι βάζουν τα στοιχεία της κάρτας τους κατά τις αγορές.

Μοιράσου το

Close Menu