Έχετε ιστοσελίδα; Ξέρετε να προσελκύετε νέους πελάτες;

Καμπάνια Pay Per Click (PPC)

Αυτός ο όρος αναφέρεται σε όλες τις περιπτώσεις αγοράς διαφημίσεων για την αγορά “προσέγγισης” ή πληρώνοντας για την προώθηση μιας ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να αγοράσετε την προβολή σας με ένα ακροατήριο που έχει γίνει μια τεράστια βιομηχανία στον εαυτό της. Το Google, το Facebook, το Twitter, το Pinterest και όλοι οι άλλοι αξίζουν αυτό που είναι λόγω της πληρωμένης συνιστώσας.

Η Καμπάνια Pay Per Click (PPC) είναι ένα ουσιαστικό μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής marketing. Για να το επιχειρήσετε μόνοι σας θα πρέπει να ακολουθείτε αυτό τον γρήγορο ρυθμό της βιομηχανίας και ουσιαστικά να γίνετε ειδικός σε αυτόν τον τομέα. Διαφορετικά, θα αφιερώσετε πολύ χρόνο, χρήμα και ενέργεια χωρίς εγγυημένα αποτελέσματα.

Αντ ‘αυτού, καλέστε έναν επαγγελματία του είδους να σας βοηθήσει για το καλύτερο αποτέλεσμα.

Οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης Ιστοσελίδων

Η οργανική επισκεψιμότητα σημαίνει ότι οι επισκέπτες βρίσκουν την ιστοσελίδα σας με ποικίλους τρόπους, όπου δεν απαιτείτε να πληρώνετε για αυτήν την επισκεψιμότητα.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσεγγίσετε ένα ακροατήριο μέσω οργανικών αποτελεσμάτων Πριν ξεκινήσετε κάποια από τις τακτικές που περιγράφονται παρακάτω, είναι σημαντικό να καθορίσετε πρώτα ποιος είναι ο στόχος σας στην αγορά, ποια είναι η θέση της εταιρίας σας και ποιο είναι και το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα.

Marketing ΠεριεχομένουMarketing Περιεχομένου

Το marketing περιεχομένου δημιουργεί στρατηγικά περιεχόμενο ιστοσελίδας που θα προσελκύσει την ιδανική αγορά που στοχεύετε. Έτσι ο επισκέπτης μπορεί στη συνέχεια να σας γνωρίσει, να σας ευχαριστήσει και να σας εμπιστευτεί περισσότερο και τελικά να μετατραπεί σε πελάτη που πληρώνει. Ουσιαστικά, επιδιώκετε να καθιερωθείτε στον χώρο σας, να διασκεδάσετε τους χρήστες σας και να τις εκπαιδεύσετε.

Εκτός από τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου, πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο στέλνει τα κατάλληλα σήματα κατάταξης στην Google, διασφαλίζοντας ότι είναι πολύτιμα για τον επισκέπτη και ότι το περιεχόμενο είναι μοναδικό. Το marketing περιεχομένου είναι παντού και κανείς δεν θέλει να διαβάσει το ίδιο άρθρο για εκατοστή φορά με διαφορετική φωνή λέγοντας το ίδιο πράγμα.

Όταν το περιεχόμενο είναι μεγάλο, συνδέεται με άλλες ιστοσελίδες. Αυτοί οι σύνδεσμοι (links) αποτελούν σημαντικό μέρος του τρόπου με τον οποίο η Google αξιολογεί την ιστοσελίδα σας για να την ταξινομήσει. Με αυτό τον τρόπο οδηγείτε την κυκλοφορία, αλλά στέλνετε επίσης ένα θετικό μήνυμα στην Google ότι η ιστοσελίδα σας αξίζει υψηλότερη κατάταξη για τους όρους που στοχεύετε στο περιεχόμενό σας.

Το marketing περιεχομένου είναι ένα ανερχόμενο κομμάτι του SEO και τώρα είναι πιο δύσκολο από ποτέ να γίνει αντιπροσωπευτικό στον κλάδο σας.

Μοιράσου το

Close Menu