Ιδέες και συμβουλές για e-shop για αύξηση πωλήσεων

Ιδέες και συμβουλές για e-shop για αύξηση πωλήσεωνΙδέες και συμβουλές για e-shop για αύξηση πωλήσεων: Η βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου αναπτύσσεται, προβλέποντας ότι θα φθάσει τα 653 δισ. Δολάρια σε πωλήσεις το 2018. Όμως, καθώς ενώ ακόμα περισσότερες επιχειρήσεις προχωρούν στην κατασκευή e-shop, διαπιστώνουν άμεσα πως ο ανταγωνισμός για την προσοχή των πελατών είναι πιο σημαντικός από ποτέ. Παρακάτω συγκεντρώσαμε συμβουλές και σας παρουσιάζουμε τις βασικότερες στρατηγικές marketing ηλεκτρονικού εμπορίου που μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να κερδίσει ένα πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της.

Κάνετε προρεταιρότητα την ευκολία στη διαδικασία πληρωμής

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πληρωμές μέσω ηλεκτρονικών υπηρεσιών όπως το PayPal, θεωρείται μεγάλο προτέρημα. Είναι γνωστό πως πολλοί άνθρωποι εμπιστεύονται να πληρώσουν χρησιμοποιώντας το PayPal. Το e-shop σας θα πρέπει επίσης να προσφέρει δωρεάν αποστολή ή τουλάχιστον ένα ελάχιστο όριο αποστολής. Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτό μπορεί να αυξήσει τις παραγγελίες έως και κατά 90%. Τέλος, ενθαρρύνετε τους πελάτες να αφήσουν σχόλια (προσφέρετε έναν κωδικό έκπτωσης ως κίνητρο για να αφήσουν σχόλια), καθώς οι κριτικές πελατών οδηγούν σε αυξημένες μετατροπές.

Αναπτύξτε μια στρατηγική marketing που ενσωματώνει όλες τις πλατφόρμες προώθησης

Συμπεριλάβετε τα πάντα, από το email marketing και την καμπάνια PPC μέσω Adwords, content marketing και αρκετά ακόμα. Μια προσεκτική προσέγγιση στο μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις που θέλουν να πετύχουν στο διαδίκτυο, αποτελεί ένα στάδιο εξαιρετικής σημασίας. Επικεντρώστε την προσοχή σας στην παρουσία της επιχείρησης στα κοινωνικά και επιδιώξτε να αναπτύξετε ένα κοινό το οποίο πραγματικά ενδιαφέρετε και συμμετάσχει. Διατηρήστε αυτές τις σχέσεις δημοσιεύοντας τακτικά, ξεκινώντας συζητήσεις και δίνοντας αποκλειστικές προσφορές και διαγωνισμούς στους ακόλουθους. Μια επιτυχημένη στρατηγική ηλεκτρονικού εμπορίου είναι αυτή που βλέπει τους πελάτες να επιστρέφουν.

Δώστε την απαραίτητη προσοχή στα κείμενα

Οι μικρές αλλαγές στα κείμενα μπορούν να βοηθήσουν σε μεγάλες αυξήσεις στα έσοδα. Ένας από τους βασικούς τομείς ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου είναι οι περιγραφές προϊόντων. Πάντα να επικεντρώνεστε στα οφέλη και όχι μόνο στα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να πείτε ότι τα ρούχα που πουλάτε θα προσελκύσουν την προσοχή και θα ενισχύσουν την εμπιστοσύνη. Αυτό είναι πολύ καλύτερο και διαφέρει από το κλασσικό, όπως απλή αναφορά στο ύφασμα και στο χρώμα. Η αγορά είναι μια συναισθηματική διαδικασία, έτσι πρέπει να προκαλέσετε συναισθήματα μέσα από το γράψιμό σας.

Βελτίωση της διαδικασίας του Checkout

Οι έρευνες δείχνουν ότι τα πιο επιθυμητά χαρακτηριστικά των αγοραστών σχετίζονται με την ευκολία και την εξοικονόμηση χρόνου και η διαδικασία πληρωμής είναι μια σημαντική αιτία μείωσης τζίρου για τα e-shop. Στην πραγματικότητα, το 68% των online καταστημάτων έχουν υψηλά ποσοστοά εγκατάλειψης στο καλάθι. Για παράδειγμα, εάν οι πελάτες αναγκάζονται να συμπληρώσουν πάρα πολλά πεδία, να προχωρήσουν σε πάρα πολλές σελίδες και να εκτελέσουν πάρα πολλές ενέργειες, ο πελάτης χάνει την υπομονή του και αποχωρεί. Επιπλέον, εάν οι πελάτες λαμβάνουν δυσάρεστες εκπλήξεις στο τέλος της διαδικασίας πληρωμής, όπως απροσδόκητα έξοδα αποστολής ή πρέπει να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό χωρίς εναλλακτική, πολύ πιθανόν να εγκαταλείψουν το καλάθι αγορών. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το ηλεκτρονικό τους κατάστημα, οι ιδιοκτήτες λιανικής πώλησης μέσω e-shop πρέπει να επικεντρωθούν στη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης και στην αύξηση των πωλήσεων, εξορθολογώντας τη διαδικασία πληρωμής.

 

Μοιράσου το

Close Menu