Πώς να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια του ψηφιακού σας marketing

Πώς να βελτιστοποιήσετε την καμπάνια του ψηφιακού σας marketingΚάθε χρόνο πολλές εταιρείες δαπανούν μεγάλο μέρος του ποσού των εσόδων τους για το marketing και τη διαφήμιση. Το marketing αποτελεί απαραίτητο βήμα για την επιχειρηματική προοπτική. Δίνει μια ιδέα της αλλαγής στην αγορά αλλά και του τι θέλει ο καταναλωτής. Μια μικρή αλλαγή στην αγορά μπορεί να χτυπήσει την επωνυμία μας και να επιβραδύνει την ανάπτυξη των πωλήσεων.

Ενώ τα οφέλη από το ψηφιακό marketing μπορεί να φαίνονται ατελείωτα, στην CMD μπορούμε να γνωρίζουμε ποια είναι τα καλύτερα δυνατά βήματα που μπορείτε να κάνετε, ώστε η διαφημιστική σας καμπάνια να παράγει καλύτερα αποτελέσματα και να σας προσφέρει τις καλύτερες ευκαιρίες για την επιχείρησή σας. Από την εμπειρία μου, θα μοιραστώ κάποιες κοινές πρακτικές που μπορείτε να βελτιώσετε και να περιμένετε καλύτερα αποτελέσματα.

Περιεχόμενο ιστοσελίδας

Η Google αγαπά το ενημερωμένο και σχετικό περιεχόμενο. Εάν η ιστοσελίδα σας έχει γενικό περιεχόμενο το οποίο σχετίζεται πλήρως με τις υπηρεσίες και το προϊόν που προσφέρετε, τότε υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα η ιστοσελίδα σας να κατατάσσεται στην κορυφή των μηχανών αναζήτησης και θα συμβάλει επίσης στην αύξηση πελατών από την πληρωμένη καμπάνια σας. Αν δεν ενημερώνετε το περιεχόμενό της ιστοσελίδας σας, τότε υπάρχει πιθανότητα οι μηχανές αναζήτησης να τιμωρήσουν την ιστοσελίδα σας.

Εικόνες στην αρχική σελίδα

Κάθε ψηφιακή καμπάνια για την επιχείρησή σας απαιτεί γραφικά και εικόνες. Εάν εκτελείτε μια διαφημιστική καμπάνια προβολής, τότε είναι υποχρεωτική η χρήση της σωστής εικόνας του προϊόντος που σχετίζεται με αυτήν. Επίσης, η περιγραφή στη διαφήμιση πρέπει να ταιριάζει με τη ζήτηση του ερωτήματος του χρήστη. Χρησιμοποιώντας εικόνες υψηλής ποιότητας που λένε για το τι προωθεί η διαφήμιση είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά όλων των επιτυχημένων ψηφιακών διαφημίσεων.

Κουμπιά call to action

Όταν ένας χρήστης ανοίγει την σελίδα σας, ψάχνει πάντα τα ελκυστικά κουμπιά που είναι διαφορετικά από άλλες ιστοσελίδες. Τα κουμπιά call to action διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια. Υπάρχουν διάφορα κουμπιά που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια:

Εάν τοποθετήσετε αυτά τα κουμπιά στην ιστοσελίδα σας, σύμφωνα με την επαγγελματική σας θέση, τότε υπάρχουν πολλές πιθανότητες ότι ο χρήστης θα κάνει κλικ στο κουμπί.

Διαφημίσεις βίντεο

Μια διαφημιστική καμπάνια είναι ατελής χωρίς να προβάλλεται μια διαφήμιση βίντεο. Όλοι γνωρίζουμε πώς ένα βίντεο μπορεί να γίνει viral σε ελάχιστο χρόνο και να κάνει το προϊόν μας δημοφιλές σε ελάχιστο χρόνο. Το Youtube μας δίνει τη δυνατότητα να προβάλλουμε διαφημίσεις βίντεο. Αλλά υπάρχουν ορισμένα πράγματα που πρέπει να κρατήσουμε στο μυαλό μας πριν παίξουμε μια διαφήμιση βίντεο.

  • Δημιουργία βίντεο σύμφωνα με τους στόχους σας
  • Ιδέες μοναδικού και φρέσκου περιεχομένου
  • Γνωρίστε το κοινό σας και από πού προέρχεται
  • Έγκαιρη μέτρηση απόδοσης διαφήμισης

Μοιράσου το

Close Menu