Πως να κάνετε μια σωστή καμπάνια email marketing

Πως να κάνετε μια σωστή καμπάνια email marketingΑν η επιχείρησή σας δεν χρησιμοποιεί το marketing μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing), τότε αποτυγχάνετε ήδη σε ένα από τα πιο προσοδοφόρα μέσα διαφήμισης.
Ωστόσο, συχνά οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν προβλήματα στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την προώθηση εκστρατειών email marketing. Κατά συνέπεια, χαμηλές αποδόσεις.

Κατηγοριοποίηση

Όλες οι καλές καμπάνιες email marketing αρχίζουν με τις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε ποιον στέλνετε τα emails. Διευθύνετε τις λίστες σας για να προσαρμόσετε και να στοχεύσετε σωστά τους πιθανούς πελάτες. Ο βασικός κανόνας του marketing είναι να γνωρίζετε και να μιλάτε στους πελάτες σας και η τμηματοποίηση είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να διασφαλίσετε ότι το σωστό μήνυμα θα φτάσει στον κατάλληλο πελάτη την κατάλληλη στιγμή.

Μπορείτε να ταξινομήσετε λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με βάση πολλά πράγματα, όπως: δημογραφικά στοιχεία, ενδιαφέροντα, συμπεριφορές. Όσο πιο σχετικό το μήνυμα είναι για έναν πελάτη, τόσο πιο πιθανό είναι να ασχοληθεί με αυτό. Η κατάλληλη τμηματοποίηση μπορεί να αυξήσει τις ανοικτές χρεώσεις, τα ποσοστά κλικ και τις μετατροπές, μειώνοντας παράλληλα τις καταργήσεις εγγραφής και την αποφυγή φίλτρων ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Σωστό και στοχευμένο περιεχόμενο

Τώρα που απαντήσαμε στην πρώτη ερώτηση: “Ποιος στοχεύουμε;” η παρακολούθηση είναι “Τι τους ενδιαφέρει;” Το όλο θέμα της κατάτμησης είναι να πάρει το σωστό μήνυμα το σωστό πρόσωπο. Η κατανόηση των τμημάτων σας είναι το κλειδί για την αποστολή των σωστών πληροφοριών. Για παράδειγμα, εσείς στοχεύετε σε επαγγελματίες ταξιδιώτες ή ταξιδιώτες αναψυχής. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους μπορεί να ενδιαφέρονται για αίθουσες συνεδριάσεων ή τεχνολογικές δυνατότητες, ενώ οι ταξιδιώτες αναψυχής ίσως ενδιαφέρονται περισσότερο για τοπικές πληροφορίες σχετικά με την τοποθεσία του ξενοδοχείου ή τις νέες υπηρεσίες ή ανέσεις. Και πάλι, η σχετικότητα είναι το κλειδί και οι πελάτες ενδιαφέρονται μόνο για το τι πρέπει να πείτε εάν επηρεάσει άμεσα την εμπειρία τους.

Responsive Πρότυπα

Τα κινητά είναι πολύ σημαντικά στο σημερινό ψηφιακό μάρκετινγκ. Έτσι πώς ακριβώς φροντίζουμε για αυτούς τους χρήστες κινητού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποτελούν πάνω από το ήμισυ της λίστας σας; Το πρώτο βήμα είναι να διασφαλίσουμε ότι το πρότυπο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ανταποκρίνεται στο κινητό. Τίποτα δεν είναι πιο ενοχλητικό από το να λαμβάνετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δημιουργηθεί μόνο για σταθερούς Η/Υ και πρέπει να κάνετε μεγέθυνση και σμίκρυνση στην οθόνη για να το διαβάσετε. Οι περισσότεροι πελάτες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφέρουν έτοιμα πρότυπα για κινητά για να κάνουν τη ζωή σας πιο εύκολη, αλλά εάν είστε έτοιμοι να σχεδιάσετε ένα πρότυπο, βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία του χρήστη για κινητά είναι λειτουργική και απρόσκοπτη.

Μοιράσου το

Close Menu